Najnowsze Wpisy

... Komentarze (0)
26. sierpnia 2002 20:28:00
linkologia.pl spis.pl

taa...bloooggg...poczulem nagla ochote posiadania takiego cusia.moze dlatego ze mam poprostu chec przelania na forme pismienna wszystkich moich ponurych mysli...pieerdooleee wszystko ogolnikowo moowiac i zasadniczo coraz bardzieij zaczyna mi to przeszkadzac.wszystko sie sypie powolutku przyjaciele sie odsuwaja, panna rzucila, samochod sie sypie;)

a ogolnie chodzi o te ze mam za duzo wolnego czasu i ni chuja nie wiem co ze soba zrobic. znalazlbym panne jakas ale szczerze moowiac nie mam ochoty zaczynac wszystko od nowa...te udawane niesmialosci, uglaskiwanie starych...mam doosc.bog dal bog wzial:/ ide bo mnie qrwica chwyta przy tej puszce...ssijta all

ZaMiR

zamir : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

muminek | szalona-nastolatka | mrrr | dusigaz | djpiter | Mailing